Om OJI. Online Jobb Info.

OJI Är ursprungligen ett nyhetsbrev om affärer på nätet. En hjälp att hitta möjligheter att tjäna en extra inkomst på nätet.
OJI ges normalt sett ut en gång i veckan. Dock tipsar vi direkt våra läsare om vi hittar något nytt.
SÅ missa inte chansen att hitta en extra inkomst. SIGNA DIG GRATIS REDAN IDAG!!






Artiklar om marknadsföring:





HTTP://ONLINE-JOBB-INFO.BLOGSPOT.COM



lördag, mars 10, 2007

Bygg din e-maillista.

Du har säkert hört det. Hört hur viktig listan är i ditt jobb att marknadsföra din hemsida eller blogg.
Själv skulle jag nästan kunna påstå att det är bland det absolut viktigaste. Jag har dock ingen stor lista själv, men jag jobbar hela tiden aktivt på att göra den bättre.
Dag för dag jobbar jag med min lista.
Är du inte redan medlem i mitt nyhetsbrev är det bara att fylla i uppe till vänster. Helt gratis såklart!!


Så hur gör du din egen lista då???
Jag tycker att om man bloggar så finns det ett utmärkt verktyg för att bygga listor i form av Zookoda (Zookoda.com) som låter dig bygga din lista med hjälp av formulär. Sedan kan du göra enskilda utskick eller massutskick till dina registrerade läsare. Exempelvis när du uppdaterar bloggen eller om du har hittat något kul du vill tipsa dina läsare om.

ZOOKODA är helt gratis men tar lite tid att lära sig så avsätt en timme eller två och få det bra.

En riktigt kul grej är att du kan använda samma template som i din blogg. Om du använder blogger vill säga!?!?!?!?!?

Tills nästa gång trevlig helg!!

/BJÖRNR

Etiketter: ,